Серпень 21, 2018

Не знаю, чи відповідають дійсності факти, викладені в розслідуванні, але я теж звернув увагу на деякі обставини

– значно збільшилась на 112-му присутність такої «зірки», як Рабінович;

– звідусіль пруть згадки про Медведчука&Марченко;

– значно побільшало «експертів» про-російської орієнтації.

Про все це я висловлювався неодноразово.

Розслідування лише підтверджує факт зміни редакційної політики каналу.

На жаль…

p.s. Цікаво, як відреагують на це самі німці.